Garanţia Optiwell ®

De multe ori suntem întrebaţi despre garanţia produselor şi serviciilor noastre.

 

Oferim garanţie pentru toate produsele comercializate de noi. La rame de ochelari si la lentile de ochelari oferim 1 an de zile garanţie.

 

 

Ce acoperă garanţia?

 

Tot ce înseamnă defect de fabricaţie. Cum procedăm? La achiziţionarea unui produs de la noi primiţi toate instructajele despre folosirea corectă al produsului, verbal, şi cele mai importante şi în format tipărit.

 

Este foarte imoptant să păstraţi comanda client timp de 1 an, fiind-că aceasta dovedeşte că produsul este încă în termenul de garanţie, împreună cu informaţii despre marca şi tipul produsului achiziţionat.

 

În cazul ramelor: dacă rama defectă se mai poate comanda, îl schimbăm bineînţeles încă în termenul de garanţie la un model identic. Dacă un model identic nu mai poate fi făcut rost, atunci oferim o ramă asemănătoare, şi din punc de vedere al preţului, în care lentilele vechi se mai pot monta. În cazul ruperii unui braţ îl putem schimba, avantajul fiind că lentilele ajustate nu mai necesită rearanjare.

 

În cazul lentilelor de ochelari procedăm asemănător: în cazul defecţiunilor de fabricaţie le schimbăm imediat dacă avem pe stoc, în caz contrar le comandăm de la producător.

 

În cazul lentilelor de contact termenul de garanţie este mult mai scurt, aproximativ 2 săptămâni. În cazul în care o lentilă de contact are defect de fabricaţie care chiar la prima purtare se observă, nu este comfortabilă, irită ochiul, acuitatea vizuală este scăzută, facem o verificare la lentilă, să nu fie ruptă, ciupită, infectat, o verificare de prescripţie şi în cazul în care este vorba de defect de fabricaţie le schimbăm.

 

Garanţia oferită pentru servicii:

 

- respectarea în totalitate al datelor prezente pe reţetă la executarea ochelarului

- servire profesională în magazine

- aranjări, reparaţii gratuite la ochelarii executate la noi

 

Garanţia la accesorii: 1 lună